BEDRIJFSFILOSOFIE
Neri - de naam staat voor hoge productkwaliteit
Achter het jarenlange succes van ons bedrijf schuilt een heel bijzondere bedrijfsfilosofie en gemeenschappelijke waarden die ons dagelijks handelen bepalen. Dit is gebaseerd op een slimme combinatie van ontwikkeling, fabricage en marketing van innovatieve, klantgerichte producten van de hoogste kwaliteit. Dit is precies wat ons uniek maakt
innovatie
Onderzoek en innovatie vormen de basis voor Neri om winstgevende groei mogelijk te maken en de toekomst duurzaam vorm te geven. Naast innovatieve producten leveren ook verbeterde processen en intelligente oplossingen een belangrijke bijdrage aan het succes van de onderneming en haar klanten.
klantgerichtheid
Ons uiteindelijke doel is om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Onze applicatie-ingenieurs richten zich op het belang van de klant. Bij het berekenen en ontwerpen van producten houden we individueel rekening met de ideeën en eisen van de klant. Samen met onze klanten ontwikkelen we oplossingen die de factoren veiligheid, levensduur en prijs optimaal op elkaar afstemmen.
bedrijfscultuur
Visionair denken drijft ons om nieuwe mijlpalen te bereiken en zorgt voor de duurzame ontwikkeling van het bedrijf. Alle medewerkers worden opgeroepen om hun ideeën en creativiteit in te brengen. Het eisen en bevorderen van prestaties is een integraal onderdeel van de bedrijfscultuur. Optimistisch, verantwoordelijk en met wederzijds respect handelen zijn richtlijnen voor het leven
kwaliteit
Kwaliteit is en blijft de hoogste prioriteit. Ons doel is om een veilig, schoon, functioneel, energie-geoptimaliseerd en milieuvriendelijk product te produceren.